lördag 23 april 2011

MARKNADSDAGS I TIERP!

Torsdagen den 12 maj är det vårmarknad på torget i Tierp. Massor med marknadsstånd och knallar!
Catarinas Patchwork har en plats mitt i marknaden ,gång nr 3 från järnvägen räknat.

Ett jättebra tillfälle att se mina alster på riktigt, jag har ingen mer marknad inplanerad så passa på =)

Jag har sytt upp massor av vimplar,både som matchar mina lapptäcken och kuddar men också andra färgkombinationer,
En vimpel i barnrummet ,lekstugan eller trädkojan är en väldigt enkel men dekorativ detalj.

Kökshanddukar med cupcakeapplikation finns i många härliga färger, ska försöka hinna sy grytlappar också.

Ett par väskor kommer med och såklart de söta och roliga tetra-necessesärerna.

Förvaringspåsar med svampar,apor och elefanter kommer att finnas.

När du köper något av mej får du en lott till en tävling om en vimpel som du får designa själv! Mer om det på plats :)


Välkommen!


 Lite prisex : Babylapptäcke  från 275 kr   Kuddfodral  200 kr  Vimplar 125 kr  
                   Handduk 75 kr









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar