onsdag 17 oktober 2012

Napphållare

 

Så har jag kommit till skott att sy små napphållare. Jag har haft både ringar och clips hemma ett bra tag men inte kommit till skott förrän nu. Det visade sig att det är mycket noga med måtten vid tillverkningen av napphållare så att barnet som använder den inte kan komma till skada. Jag printade ut små etiketter med användningsföreskrifter och att ringen är tillverkad av livsmedelsgodkänd gummi och satte den på tagen till napphållaren.

Napphållare

Dessa finns att köpa hos Hantverkarna och kostar 60 kr st. Vill du beställa en i något annat tyg så går det bra. Maila mig så skickar jag den till dig :)

Jag fick ett tokryck häromdagen och började klippa till massor av plagg. Närmare bestämt elva par byxor sex tröjor och två bodys! Jag har kommit en bra bit på väg men från och med idag så undrar jag hur i hela världen jag ska hinna sy något alls. Jag började nämligen i skolan idag och det var inte lite jag ska plugga. För en ovan elev som mig så verkar det iallafall mycket :) Men jag ska göra mitt bästa och det ska bli riktigt roligt för jag älskar att lära mig nya saker! Till er som har gjort beställningar så kan jag säga att det kan ta lite längre tid än vad det brukar göra.

Här är två beställningar som redan är framme hos de nya ägarna.

005

Mössa och dregglis fodrade med fleece och…………

 

015

………….en mamma/barn möss matchning i bambi tyg.

Den sista tygsnutten fick bli ett pannband i vuxenstorlek och det finns hos Hantverkarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar