fredag 30 december 2011

Robins One Piece i svart och gult

 

012

Lilla Robin har nog öppnat sitt mjuka paket vid det här laget så jag bara måste få visa upp den, När jag fick beställningen hade jag inte de gula detaljerna men på syfestivalen så hittade jag både blixtlås,mudd och tyg i gult.

Tyvärr så visar inte bilderna de rätta färgerna. Det är omöjligt att få till i denna mörka årstid men jag har försökt iallafall.

Storleken är 104 cl.

007

 

Jag vill också passa på att presentera nykomlingen  syrummet.

004

Husqvarna Saphire 835 som precis har kommit hem till mig. Jag har inte hunnit med att sy så mycket men det verkar lovande.

Jag har kopplat alla kontakter till maskiner och lampor till en skarvdosa med av och på knapp och varje gång jag slår på knappen så får jag nästan hjärtslag för då brummar nykomlingen till :) Den är datoriserad och ställer väl in sej på nåt vis när strömmen går på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar