onsdag 21 december 2011

Tomten har redan lämnat mina klappar :)

Idag har jag anledning att fira två saker. Den första är att min mamma fyller 75 år idag. Vi har firat henne med blommor och god smörgåstårta.  Den andra är att det är precis ett halvår sen jag slutade röka! :)


I går så kom den här urgulliga börsen med posten.

004 


Den kommer ifrån Tinni Syr.Hon bloggade om en likadan förra veckan och jag föll pladask. Just den var tyvärr såld men hon snodde ihop en likadan till mig över helgen. Verkligen snabbleverans!  Tack Tinni, den är helt perfekt! Mitt nikotintuggummipaket och mera smått och gott får plats i den och den kommer att bli mycket användbar. En julklapp till mej själv:)


Här kommer julklapp  nr 2!

001

Wow!  Vilka fina tyger jag packade upp idag! Paketet kom ifrån Liandlo  och jag bara måste få visa dom. Alla mönstrade är jersey till tröjor,mössor, t.ex och de enfärgade är tunn interlock som ska vara bra att göra kantband av, det måste jag prova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar