tisdag 6 december 2011

När grabbarna själva får bestämma

I höstas fick jag en speciell och rolig beställning. Tre bröder designade sina hoodies och en one peice själva. Hoodiesarna skulle vara som en one piece utan ben kan man säga. Mamman berättade att de med stor glädje och kreativitet satte igång att rita och välja färger själva. Det var så klart jättekul att försöka mig på att sy enligt deras mått och önskemål och här är resultatet.

001Hoodie i svart, lila och turkos i stl 170/S


003Hoodie i svart turkost och rött i stl 140


010One piece i koboltblå, svart och limegrönt i stl 110.


Mamman berättade att de var såå nöjda alla tre!

Jag har sett livebilder på pojkarna i deras nya kläder och de så såå coola ut!  Tyvärr har det inte lyckats att föra över bilderna än men jag hoppas tekniken är med oss framöver så att jag kan lägga ut bilderna här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar