fredag 8 juni 2012

Skuttiga solhattar :)

 

001

Efter flera testhattar så blev jag nöjd med modellen. Det röda tyget med vita kaniner har jag köpt på fb men jag tror att det kommer från Åhlens från början. Det prickiga, ljusblå minns jag inte riktigt var det är köpt.

Hatten är vändbar om man vill och måttet precis innan brättet är 52 och 54 cm på dessa två.

Idag har jag varit och praoat i Hantverkarnas butik och fått prova på att knappa på kassaapparaten, det är en del att hålla reda på vill jag säga. Man ska veta vem hantverkaren till saken som säljs är och hålla reda på om det är kontokort eller kontant och kvitton och lappar hit och dit :) Men jag lär mig nog så småningom, imorgon ska jag göra Susanne sällskap i butiken igen och jag hoppas att det kommer många kunder så jag får träna riktigt mycket! :) Jag har min skyltvecka också så lite av mina saker finns i fönstret ut mot gatan. Solhattarna hade jag såklart med mig dit idag tillsammans med lite annat smått och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar