söndag 3 juni 2012

Liten lapptäcksfilt och vimpel mm


Jag har fått riktigt mycket gjort i helgen och här lite bilder.
006
En lapptäckspläd i turkost och lime och några lappar med Kokkas “Here we go”. Det är ett jättegulligt tyg med vägar och olika transportmedel.
008
Täcket fick följa med till Hantverkarbutiken  idag när jag och min man fixade till lite vid min plats. Det var stängt idag så det passade bra att skruva lite krokar och hänga om lite.
020
Regn och rusk idag också.


018    
Stolt? Jaa, de är jag ! :)


010
En vimpel som har varit beställd sedan en tid tillbaka har blivit sydd i helgen. Den levereras på tisdag till Tierp för då ska jag åka dit och fira att min Gabbe ska ta studenten:)
001
Jag har lyckats få till ett riktigt bra mönster på solhattar i många storlekar, och jag har flera färgglada hattar på gång. Bilder kommer en annan dag. Jag väntar nämligen på fler fina lappar i lite mindre storlek från 3exter.

2 kommentarer: