söndag 17 juni 2012

Landskap till alla små


Landskap
Landskapstyget är mitt favorittyg, jag ledsnar nog aldrig på det. Alla detaljer som tex den lilla antennen på taket, eller de spröjsade fönstren, ja överallt finns det något att upptäcka och beundra. Om jag har förstått saken rätt så är detta ett nytryck av ett Fix-tyg från 70-talet i ekologisk bomull (rätta mig om jag har fel). Det sälj av Jofotex och finns i två kvaliteter. Jersey med lycra och vävt. Jag har nu sytt upp allt jag har hemma och jag hoppas att fler gillar tyget och mina uppsydda kläder så jag kan beställa mer tyg och få sy mera Landskaps kläder!
Det finns nu många plagg från storlek 50-110 i butiken hos Hantverkarna i Norrtälje.  

1 kommentar:

  1. vilka underbara plagg :) Förstår verkligen varför du sytt upp allt tyg du har den är ju så sött

    SvaraRadera