måndag 28 oktober 2013

Finfint till skyltning

 

Jag har haft turen att få tag på begagnad butiksinredning till mina alster. Glad är jag förstås men det tråkiga är att sakerna kommer från ännu en nedlagd butik i Norrtälje. Baby-proffsen vid Lilla torget stängde för gott häromveckan. Jag vet inte vilken butik i ordningen som lägger ner och det är så tråkigt. De små och stora butikerna som finns och har funnits i de gamla husen i stadskärnan är en del i Norrtäljes profil, något som uppskattas av turister. Hoppas att nedläggningarna stannar av och att Norrtäljeborna inser att det är viktigt att fortsätta shoppa på stan!

 001

En liten torso med fin träfot i storlek 2 år blir fin skylt och provdocka. På bilden en beställd dregglis med spets.

 

002

En snurrställning i två våningar för att hänga mössor och annat sytt & smått.

 

005

En stor kartong med snygga trägalgar för barn och babystorlek.

Jag har inte haft tid att fixa till allt i butiken än men jag får ta det sen.

Ha en bra dag <3

Catarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar