torsdag 13 mars 2014

Nyckelpigor, Ankare och Ankor

 

Tiden vill inte riktigt räcka till för bloggen så jag visar plagg i tre tyger i samma inlägg. Jag vet att många följer bloggen för att se vad som fylls på i butiken och i morgon kommer dessa att hängas upp där. Storlekarna som finns står vid respektive plagg på bilderna. Jag har sytt mycket senaste tiden, jag klipper till många plagg på en gång och sen så syr jag mellan pluggande och hundpromenader. Lilla chihuahuan Iris har funnit sig till rätta hos oss och hon är så söt och härlig så det blir en hel del gos-avbrott i både sömnad och läsande :)

008 2

Nyckelpigor på ekologisk trikå.

 

PicMonkey Collage 2

Söta ankor på ekologisk trikå från Lillestof

 

PicMonkey Collage

Ankare och fyrar från Arvid & Olof

Välkomna till Hantverkarnas butik i Norrtälje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar