söndag 20 juli 2014

Sommar sommar sommar!

 

Solen skiner och solhattarna går åt som smör, det är inte många hattar kvar i butiken nu , Norrtälje vimlar av shopping sugna som verkligen gillar mina barnkläder. Tack alla ni som handlar och ger mig positiva kommentarer i butiken, det värmer! Här är en bild på en liten kille som har fått en mycket uppskattad solhatt med apor på. Hatten lätt på svaj kan man säga :D
10515025_10204007152683872_220279865_n

Vi är i vårt fina torp så mycket vi kan och för att jag ska kunna sy  har vi fixat en plats att klippa till , sy och ta bilder på. På sy-mässan i våras köpte jag en ny Huskvarna symaskin från Symaskinsgrottan så den “gamla” fick åka med till torpet. Där sys det i vävda tyger och vaxduk.

001           005

 Här är det hållare för våtservetter som blivit sydda, finns i butiken för 45 kr /st.

001

Det är inte bara jag som gillar att vara i torpet, här har våra hundar det härligt och kan gå in och ut utan koppel och selar. Här är det min lilla chihuahua som ligger och myser under “parasollet” :)

Ha en fortsatt fin sommar alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar