onsdag 18 april 2012

Barabampampampaaa!

 

Får jag lov att presentera mitt nya namn på mina barnkläder!

012

Sytt & Smått

Från och med nu kommer alla barnkläder att märkas med den söta larven . Jag har ju haft lite funderingar om hur jag ska göra och kommit fram till det nya namnet Sytt&Smått. Idag kom dom efterlängtade lapparna från    3Exter ( dom har varit på vift och tagit lite extra tid på sig). Jag blev så otroligt nöjd med lapparna, så himla söta och snyggt gjorda ! En färgglad overall får bli det första plagget med det nya namnet och den nya lappen.

010

007

En sk One Piece i storlek 74 sydd i sweatshirttyg från Stoff och Stil med nedvikbara muddar Den här kombon av färger har jag varit sugen på att sy länge och som vanligt ploppade nya möjliga färg kombinationer upp medan jag sydde :) Man kan ju göra de här overallerna i huur många varianter som helst!

009

Denna kommer att läggas ut i min epla-butik, om jag hinner…….;)

Namnet Catarinas Patchwork kommer jag att fortsätta använda parallellt med Sytt&Smått, framförallt på mina lapptäcken och annat i lappteknik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar