torsdag 15 augusti 2013

Bodysar till minisar

Äntligen fick jag tag på tryckknappar till bodysarna som varit färdigsydda sedan en tid. Inte lätt att få tag på tillbehör under semestertider, men det löste sig till slut. Fördelen blev ju att jag fick ha de söta små plaggen hemma lite längre men imorgon får de flytta till butiken.

001 (5)    002 (4)

Rosa body Monkeytree stl 56             Randig rosa/vit stl 62

 

004    005 (4)

Body Ooga booga stl 56                      Turkos body Panda stl 56

                                                                      

006 (3)   007

Body Bäbä vita lamm stl 50                  Body Nordic forest stl 56

 

003005006009

Lite dregglisar fick också tryckknappar så de får också följa med till butiken , utom de två rosa på översta raden ,som redan är sålda. Det är åtgång på dregglisar ,så det är bäst att passa på !

I dagarna har jag fått hem ännu fler fina jerseytyger med skojiga, söta och galna mönster, håll utkik under fliken “Tyger tyger tyger” här i bloggen där jag kommer att lägga upp bilder på tygerna. Jag hinner tyvärr inte med så mycket beställningar just nu men kom gärna med önskemål så hör jag av mig till dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar