fredag 3 januari 2014

Hear me roarrrh!

God fortsättning allihopa! Hoppas att ni har haft det lika bra som jag har under helgledigheten. Jag har firat jul med de flesta av mina nära och kära, ätit god julmat och öppnat paket. Jag och min man spenderade mellandagarna i vackra Göteborg. Tillsammans med min dotter och hennes pojkvän gjorde vi ett besök på Liseberg som var iklädd sin julskrud och var fantastiskt med alla vackra gnistrande belysningar och mysiga marknadsstånd. Såklart blev det ett besök på Stora tygvaruhuset (Stoff och Stil) också ;)
 Jag har hunnit sy en hel del också,tyghyllorna dignar av fina tyger så jag kan inte låta bli!

I mitt första inlägg 2014 visar jag tröjor med klös i. Ett fantastiskt ekologiskt tyg från Znok som bara blev snyggare och snyggare vartefter jag sydde av det. Vilken liten tuff kille eller tjej skulle inte vilja ha de här coola rytande tigrarna till sällskap?

Den snygga bottenfärgen är svår att fånga på bild men jag skulle vilja kalla den "buteljgrönpetrol"
T-shirts och tröjor finns i storlek 98-110-122 cl. Svart halskant.

De kommer snart till Hantverkarnas butik. Det går också bra att maila mig:  syttosmatt(snabela)telia.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar