onsdag 21 mars 2012

Nu har det hänt

 

Jag har sytt en overall i samma färger och storlek som jag tidigare har sytt men eftersom det är namn på båda overallerna så är dom ju inte riktigt lika :)

003

Lilla Liam som fick en alldeles för liten” onepiece” i julklapp har nu fått en ny i storlek 104. Hoppas att den här passar bättre.

006

Det svarta sweatshirttyget kommer ifrån Stoff och Stil som vanligt men jag blev riktigt besviken när nästan hela overallen var färdig med applikation och allt och jag upptäckte ett konstigt hål i tyget. Som tur va så gick det att laga ganska fint så att det knappt syntes. Aja baja Stoff och Stil.

Ni har väl inte missat min rea i Epla butiken.

001

Fyra fina overaller i stl 74/80, 86/92,86/92 och 98 för bara 280 kr st.

003

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar