lördag 9 mars 2013

En riktigt bra dag! :)

 

Jag blev ju bara såå glad när jag öppnade paketet från Jofotex  i dag! Det har börjat tryta i lapptäckstyghyllan på tyger att variera och matcha med så jag har spanat efter fina tyger nätet. Sneglat en hel del på amerikanska tyger men jag är lite osäker på hur det funkar att importera från utlandet så det får vänta lite får nöja mig med det som finns att beställa här så länge. Att beställa tyg från Jofotex är inte helt smärtfritt heller. Den absolut drygaste webshopen att se hur tygerna ser ut. Bilderna är små och inte av bästa kvalitet alla gånger ;) Om jag vill titta närmare på ett tyg och sen backa måste jag skrålla i genom alla trehyndrafyrtioåtta bilderna igen. Men servicen är det inget fel på ska tilläggas!  Därför blev jag så glad när tygerna kom idag för de va verkligen fina! Eller hur!

 

006

När jag hämtade tygerna passade jag på att kika in och prata lite i Hantverkarnas butik där jag har mina alster och det är så roligt att få höra att intresset för mina saker är så stort.  Jag har den senaste tiden fått flera snälla mejl och fb-meddelanden och kommentarer i bloggen med beröm för det som jag syr och jag tackar alla för det, det värmer verkligen och jag är så vansinnigt självkritisk och behöver verkligen bli bättre på att ta till mig beröm, så nu gör jag det! Tack alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar