söndag 7 augusti 2011

BLOGGEN FYLLER 1/2-år !

002 (2)_thumb[1]

Den 6 februari gjorde jag mitt första inlägg i bloggen och det har blivit över 100 inlägg och över 6000 sidvisningar det tycker jag är fantastiskt!

Bloggvärlden var något nytt för mig och jag är så otroligt imponerad av vad jag har sett hittills på bloggar som jag har hittat och följer. Alla dessa fantastiskt duktiga tjejer( många småbarnsmammor) som hantverkar.

Under tiden har jag fått massor av inspiration och ideèr, så mycket att jag har fått svårt att välja vad jag ska göra! Men det är ett trevligt bekymmer, så tack för det alla bloggare! Jag hoppas att jag har givit er lite tillbaka också.

Tack alla som kikar in här och intresserar er för vad jag pysslar ihop, det värmer.

Catarina<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar