torsdag 6 november 2014

Sytt & Smått E-Butik har öppnat!



Min nya hemsida med e-butik är nu publicerad! Efter många många timmars pysslande vid datorn så börjar det äntligen likna nåt! :) Med ny dator och windows 8 så har det varit krångligare än vanligt. 

Men nu är den där- Min E-butik!



Vad som händer med bloggen nu vet jag inte men det kommer att bli svårt att hinna med både den och hemsidan som i första hand kommer att uppdateras med nysytt.

Jag fortsätter att medverka i Hantverkarnas butik med delvis delat lager med E-butiken.

Så till alla fina goa kunder: gå in på  www.syttochsmått.se och titta på alla nyheter. Det är fraktfritt i butiken hela 2014! Hoppas du hittar något som passar.

Jag har lite planer på att ta in lite annat i butiken också men det kommer senare.........

/ Catarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar