lördag 27 april 2013

Ett kärt återseende

Jag har fått frågan om jag har några grytlappar och handdukar med cupcakes på kvar.

Jag sydde ju såna för tre år sedan och vi använder grytlapparna och handduken dagligen härhemma. Trots de ljusa färgerna har de hållit sig fräscha tvätt efter tvätt.

Så när frågan kom så såg jag det som en bra anledning att sy upp ett gäng igen eftersom de är slutsålda.

Jag har inte kommit till själva applikationen än men snart så ska de sys en massa smarriga cupcakes med olika smaker (tyger)! Känns lite mysigt att få sy grytlapparna och handdukarna igen det var liksom början på min sömnad den här gången. Tyget från Stoff och Stil är så härligt att sy av, jättefin kvalitet och så roligt att få dyka ner i lapplådorna efter färgklickarna som ska sys på i form av cupcakes. Riktig nöjessömnad! :)

002

Så här så kökshanddukarna och grytlapparna ut förra gången jag sydde såna. De har väääldigt många sökningar på google så det kanske är någon där ute som har inspirerats att sy dom. Det skulle vara roligt att få veta och ännu roligare att se. Skriv en rad och berätta! Det är så roligt att få feedback i mejl eller kommentarer, så gör mig glad och skriv en rad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar